Kogut
Praca plastyczna, twórcza i manualna wzbogacająca osobowość naszych pociech. Wytworem tego były koguty wykonane przez dzieci. Praca sprawiła wiele radości i można podziwiać na wystawie w szatni żłobkowej.
Praca plastyczna, twórcza i manualna wzbogacająca osobowość naszych pociech. Wytworem tego były koguty wykonane przez dzieci. Praca sprawiła wiele radości i można podziwiać na wystawie w szatni żłobkowej.
Zajęcia w RCEE w Lubaniu"Kolorowe jajka - czyli o tym jakie kury są szczęśliwe".
Dnia 27.03.2024 r. Zajączek wielkanocny odwiedził nasze przedszkole.
W naszym przedszkolu w grupie 4 latków odbywają się warsztaty z programu Poruszające Bajki o Emocjach prowadzone przez trenerki.
14 marca nasze przedszkole odwiedzili Strażnicy Miejscy, którzy z wielką przyjemnością i zaangażowaniem opowiadali o swojej pracy.
W naszym przedszkolu dzieci zamieniły się w ogrodników i założyły w sali przedszkolnej mały wiosenny ogródek. Podczas zajęć poznały ogrodnicze narzędzia i prace wykonywane wiosną w ogrodzie. Potem zasiały owies wielkanocny w doniczkach z niecierpliwością oczekując pierwszych efektów swojej pracy.
Dzień Kobiet to wyjątkowy dzień, ważny dla wszystkich kobiet, zarówno tych dużych, jak i małych, 8 marca odbyła się uroczystość z tej okazji. Radosna atmosfera panowała już od samego rana. W tym szczególnym dniu wszystkie kobietki otrzymały serdeczne życzenia i upominki.
Sensoryczne czwartki maluszków nie tylko pobudzają kreatywność u dzieci, ale także rozwijają sprawność manualną i uczą odpowiedniego reagowania na wrażenia zmysłowe
We współczesnym świecie wychowanie człowieka twórczego okazuje się koniecznością, a kreatywność staje się receptą na radzenie sobie z wszelkimi zmianami. Dlatego tak ważne jest angażowanie wszystkich zmysłów w procesach poznawczych czy inicjowanie zagadnień problemowych rozwijających nieszablonowe myślenie. Łamigłówki realizowane w ramach ogólnopolskiego projektu „Polak ma essę!” w pełni to potwierdzają. Tym razem uczniowie klasy 5b zmierzyli się z kolejnym zadaniem w związku z udziałem w projekcie. Piątoklasiści tworzyli historie z alfabetycznym zacięciem, których wyrazy zaczynały się od kolejnych liter alfabetu.