Urząd Miasta Lubań pozostaje otwarty i obsługuje interesantów i mieszkańców. Urząd będzie funkcjonował w trybie, który ma zagwarantować zachowanie zasad związanych z reżimem sanitarnym.
Tym mieszkańcom, którzy chcą uzyskać informacje z konkretnego wydziału merytorycznego w przypadku, gdy dana sprawa nie wymaga osobistej wizyty w Urzędzie Miasta Lubań rekomenduje się kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez ePUAP. Numery telefonów do pracowników Urzędu podane są na stronie http://luban.pl/wydzialy-referaty.
Wejścia do Urzędu odbywają się tak, że przy stanowisku do obsługi może znajdować się jedna osoba. Pozostałe oczekują na zewnątrz. W celu uniknięcia oczekiwania na zewnątrz budynku prosimy kontaktować się telefonicznie z pracownikami Urzędu oraz umawiać się na konkretną godzinę i dzień spotkania z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych.
Wydział Spraw Obywatelskich i Urzędu Stanu Cywilnego prowadzi bezpośrednią obsługę interesantów tylko i po uprzednim telefonicznym umówieniu przez Interesanta terminu spotkania z pracownikiem Wydziału pod numerem telefonu:
Urząd Stanu Cywilnego, tel. 75 646 44 32
Ewidencja ludności i dowodów osobistych, tel. 75 646 44 41