Z przyjemnością informujemy, że ponownie rusza projekt „800-lecie Lubania - zapraszamy do świętowania".
Projekt skierowany jest do organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r., poz. 688 z późn. zm.). Oferty należy składać zgodnie z art. 19a wyżej wymienionej Ustawy.
Rodzaj zadania: kultura i ochrona dziedzictwa narodowego.
Zadanie musi mieć charakter otwarty i być skierowane do szerokiej liczby odbiorców – przede wszystkim mieszkańców Miasta Lubań.
Wsparcie na jeden projekt nie może przekroczyć kwoty 3000 zł.
Nabór ciągły – do czasu wyczerpania środków.
Zadanie nie może trwać dłużej niż 90 dni, a ostateczny termin zakończenia realizacji zadania to 31.12.2020 r.
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesantów, ul. 7 Dywizji 14, I piętro, pokój nr 9.
Druk oferty dostępny jest na stronie bip.miastoluban.pl w zakładce organizacje pozarządowe/druki do pobrania.
WAŻNE! - W związku z sytuacją epidemii koronawirusa, wszystkie działania muszą być zgodne z aktualnymi obostrzeniami, ograniczeniami, zasadami i wytycznymi Rządu RP.
BURMISTRZ MIASTA LUBAŃ
Arkadiusz Słowiński
Osoba do kontaktu: Paula Pleśnierowicz, Inspektor Wydziału Infrastruktury Społecznej Urzędu Miasta Lubań tel. (075) 64 64 473.